Tuesday, April 19, 2011

selasa yg membosankan.

as-salam.hola peeps.sihat x?sy mengalami sakit..(sakit perempuan)u all no need to know.Seperti biasa,hariku begitu bosan.sampaikan ni la jadinya:




Ak ni ada asignment kena buat.tak buat2 sampai sekarang.entahla apa nak jadi ak ni.ak bangun buka laptop,then,petang tido.bangun 5.00 petang,makan and sambung buka laptop.7.00 malam ak mandi,then sambung dengan laptop.ak memang tiada mood nak buat asignment,tapi update blog ada pulak masanya.hehe.status kat fb yang selasa yg indah..indahnya,bila bangun lambat hari ni.tapi bila masuk tengah hari memangla membosankan.ak hari ni memang nak marah orang je.huhu.ak pun x tau apa yg ak fikir.berserabut kepala otak ni.tu yg keje nak mara orang je.
so peeps jangan jadi macam ak,pemalas,suka tangguh kerja,baca buku last minute.entahla,semangat nak belajar dah hilang.and dlm beberapa minggu ni,ak asyik teringat kat abah.mungkin birthday abah nak dekat.apa yg boleh buat ak tenang bila ak dengar lagu atau zikir.tu yg ak tengah praktikkan.so peeps,tiada cerita yg HANGAT ak usulkan,tp ak nak beritahu kamu sesuatu bahawasanya,mungkin ada yg akn berkata ak telah berubah.dari segi penampilan,percakapan,persahabatan dan lain-lain..(yg dll tu ak x tau apa la kamu semua katakan).memang betul,ak telah berubah.sekarang ini,ak hanya fokuskan pada diri aku.ak da x mau masuk campur hal org lain.ak nak buat hal aku.lantakla apa org nak kata pasal aku.sebab apa ak jadi mcm ni??sebabnya ak tidak tahu.MUNGKIN AKU PENAT.menjadi pendengar org..ak x pernah nak dengar apa kata hati ak.apa diri ak perlukan.kepada di luar sana,kalau anda ada terasa dengan aku,maafkan aku.aku pun bukannya baik sangat.ada salah silapnya ak ni.tapi kalau perubahan ni menyakitkan hati kamu semua,terpulangla.sebabnya??AKU PENAT.out.as-salam
p/s:Cubalah kawal diri tu.jangan ingat diri tu bagus sangat.ko ingat semua orang suka tindak tanduk ko tu??

No comments:

Post a Comment

AS-SALAM..
SILA LA KOMEN..
SAYA HARGAI SANGAT!