Thursday, November 3, 2011

Miss you bebeh ! Selamat pengantin baru !

Bismillahhirrahmannirrahim.
Assalammualaikum.
Miss siapa ni ayda ? Miss kawan2 saya la.
Phoebe,nang,niesa,farrah,kaka,annyss and syira.hopefully semua sihat ye.ak rindukan korang sangat2 nie.hehe,kita jumpa rabu depan.Aku berdoa jugak pada tuhan moga2 kita semua dapat result yang cemerlang.Amin !

And tak lupa buat lecturer saya yang baru mendirikan rumah tangga pada 29 Oktober lepas,dulu panggil miss kamy,skang kena panggil Puan Kamisah lah..saya nak mengucapkan selamat pengantin baru buat miss serta pasangan.Semoga sentiasa bahagia dan perkahwinan kalian diberkati oleh-NYA.Amin.


cantik tak lect saya?
Puan Nor Kamisah Kassim

Goodnight guys,Offline !
Assalammualaikum.

p/s:Sorry puan,amik gambar tanpa kebenaran !

No comments:

Post a Comment

AS-SALAM..
SILA LA KOMEN..
SAYA HARGAI SANGAT!